niedziela, 1 stycznia 2023

Wdzięczność

Koniec starego roku i początek nowego to czas podsumowań i postanowień. Moje ostatnie przemyślenia uzmysłowiły mi, że w moim życiu za dużo jest narzekania i niezadowolenia, a zbyt mało wdzięczności za to, co otrzymuję. Chciałbym, żeby ten Nowy Rok upływał pod znakiem wdzięczności Bożej Opatrzności za wszystko czego będę doświadczał.

Panie Boże jestem Ci wdzięczny:

  • Za dar wiary.

  • Za talenty, którymi mogę dzielić się z innymi.

  • Za moją wrażliwość, pozwalającą zrozumieć potrzeby innych.

  • Za każdy gest życzliwości i każde dobre słowo, w którym odnajduję Ciebie.

  • Za każdą osobę, którą postawiłeś na mojej drodze.

Również jestem wdzięczny:

  • Za moje skłonności, dzięki którym wiem, jak bardzo Ciebie potrzebuję, i które pozwalają zrozumieć osoby takie jak ja.

  • Za każde cierpienie, które mogę Tobie ofiarować.
  • Za poczucie osamotnienia, które prowadzi do Ciebie.

  • Za wszystkie trudne sytuacje, które pokazują jak mało potrafię sam z siebie.

  • Za wszystkie nieudane plany i niezrealizowane marzenia, które przypominają, że nie moja, ale Twoja Wola ma się wypełniać.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz